Friday 10 October 2014

Jangan Letih Mencintaiku #prolog



Prolog

Saat kau bahagia kau bersama dia
Saat kau terluka aku yang selalu ada
cuba kau fahami erti cinta ini
jangan kau tunggu aku pergi baru kau menyedari

“Setia itu menyakitkan... cinta itu melukakan... saya dah serik untuk melalui dua benda tu. Maaf awak... saya undur diri dalam hidup awak.. saya menyerah kalah” – Husna-

Hari demi hari telah kulewati
tak pernah aku bersamamu lagi
tak pernah aku menduga
kau akan pergi tinggalkan aku


“Bila ego berdiri lagi tinggi dari fikiran dan hati sendiri, untuk aku kesali pun dah tak guna. Andai dapat waktu diputarkan semula. Hanya satu yang aku akan buat tanpa berfikir dua tiga kali, mengatakan aku cintakan kau... aku cintakan kau, Husna!” –khalish-


0 comments:

 
TeEn LoVe StOrY Blogger Template by Ipietoon Blogger Template